Beta 300 RR MY18

Марка: BETA
Код на продукта: Beta300RRMY18
Наличност: В наличност
14 800.00лв.
Кол-во:
     

Телефон за поръчки

0883 388 030

Beta 300 RR MY18

По-малко тегло и по-добри резултати от всякога

Новият Enduro RR MY 2018 идва на пазара с много нови функции.

Тосканският производител успя да прехвърли голяма част от ноу-хау, получено от състезателни успехи на сезона от 2016 г. от състезателните велосипеди до производствените модели след победа както в световния шампионат на състезателите (клас E3), така и в световното първенство на производителите Клас EnduroGp). Инженерите от Бета в Рингано, със съдействието на своите пилоти, Стив Холкомби и Алекс Салвини, са проектирали нова линия мотоциклети, които са забележително леки и имат по-добри резултати от предишните модели; 4,7 кг по-лек за двутактовите версии и 5,3 кг от въртене на 4-тактовите мотори.

Но този спад в теглото не е единствената функция, която заслужава внимание. Двигателите, скоростната кутия и окачването са продукти от значителна техническа еволюция, която допълнително подобри силните страни на това ново поколение RR модели, като им даде лекота на маневриране със стабилно и непосредствено усещане, както и висока степен на надеждност.

Дизайнът също бе преработен с въвеждането на нов заден фланг, нов цвят за пластмаси и графики, а за 4-тактовите версии - ауспух с изцяло нов профил, както и ново вътрешно оформление.

Със запазване на традицията за Бета ще разполагаме с шест различни измествания за моделите RR 2018: 250 и 300 куб.см двутактови и 350, 390, 430 и 480 куб.см. 4-тактови модели, всеки от които се отличава със своя специфичен характер. 

 

ТОП ХАРАКТЕРИСТИКИ на моделите RR (2 STROKE)


250cc: Идеален за тези, които търсят двутактов мотоциклет с по-нежен характер и с малко по-ниска мощност и въртящ момент, за да осигурят отлично управление. Няма съмнение, че този мотор ще бъде главен герой в E2 тази сезон на Световното първенство по ендуро.

300cc: Изработен за тези, които обичат мотори с двутактов двигател с голям въртящ момент при всякакви обороти. Това е идеалният мотор за тези, които обичат 

двигател
В сравнение с моделната година от 2017 година, много от нашите разработки са включени както в двата ни, така и в четиритактови двигатели, които споделят поредица от общи иновации. Освен че увеличават производителността, тези нови функции са обръснали около 1,7 кг от двете версии:

Нов съединител Основен ремонт е разработил по-компактен и по-лек съединител, който подобрява неговата мащабируемост, прецизност и стабилност при промяна на работните температури. Това решение също така позволява използването на много по-заострен външен капак на съединителя, което прави линиите още по-изящни.
Премахването на стартиращия старт: невероятната работа, поставена в създаването на по-надежден електрически стартер, позволи да се отстрани лостът за стартиране, което значително намали теглото. Като се има предвид подреждането на двигателя, може да се поръча стартиране като опция.
Нова селекторна система за превключване на скоростите: подобрява прецизността на скоростната кутия и премахва всякакви несигурности при превключване на предавките.
Нова филтърна кутия: интензивното тестване беше извършено при 4-тактовото картографиране на инжектирането на двигателя и при 2-тактовите криви на синхронизиране на двигателя за оптимизиране на изхода, което позволи въвеждането на нова филтърна кутия.
Освен това, както двутактовият, така и четиритактовият вариант са специално проектирани за техните уникални архитектури. По-конкретно:

2-Stroke:

Нов цилиндър: подобрява производителността по отношение на въртящия момент и изходната мощност през целия диапазон на оборотите, като запазва отговора перфектно линеен.
Заоблено бутало и нов профил на цилиндровата глава (само 300cc): заедно с новия цилиндър, това увеличава производителността на двигателя и подобрява търкалянето при ниски rpms.
Колянов вал: Инерционните стойности бяха преработени, за да съответстват на новите характеристики на силовата уредба и на усилената ос на съединителя, за да се увеличи коравината на цялата конструкция.
Нов съединителен прът: ревизиран в горния край, за да се укрепи тази област, която е силно натоварена.
Нова центрофуга: с увеличен диаметър на сферите, за да се адаптира по-добре към новото основно съотношение на предаване, осигурявайки по-добра доставка на мощност.
Нова горивна камера (само 250cc): благодарение на лекото увеличение на коефициента на компресия е възможно да се подобри производителността.
Превозно средство
Много внимание се отделя и на останалата част от мотоциклета, включително шасито и окачването, което продължава да използва Sachs заден амортисьор и Sachs с диаметър 48 мм предна вилка, но с нови вилици. И двата вида специфични настройки за калибриране, подходящи за изискванията на новата рамка.

Много иновации бяха комбинирани с това времево изпитано решение, насочено към подобряване на естетическия облик, както и динамичното представяне на мотоциклета чрез намаляване на теглото - без да се брои двигателя - което варира от 3 кг за двутактовите модели до 3,6 кг за 4-тактовете.

Ново шаси Предната част е напълно преработена, което позволява увеличаване на огъването и торсията

Напишете отзив

Вашето име:

Вашият отзив: Забележка: не въвеждайте HTML код, тъй като той няма да бъде интерпретиран, а ще се покаже като текст!

Рейтинг: Лош           Добър

Въведете в полето кода от картинката по-долу:



Сходни артикули

Бърза поръчка

Beta 300 RR MY18 × 1 бр.

Цена: 14 800.00лв.

Доставки и плащане

Как да поръчам?

Доставката на закупения продукт се осъществява посредством куриерска фирма – Еконт Експрес. Клиентът трябва да посочи адрес на офис на куриерската фирма, където желае да му бъде доставен продуктът, или домашен / служебен адрес.

- Времето за доставка е от 1 до 3 работни дни след получаването и.

- Безплатна доставка на продукти на стойност над 400лв.

 

Плащането на закупен продукт от каталога на компанията може да бъде извършено по няколко начина:

- Плащане чрез наложен платеж – купувачът заплаща сумата на куриер при доставен продукт;

- Плащане по банков път – в този случай срокът за доставяне на продукта започва да тече, след като купувачът изпрати нужната сума в банковата сметка на продавача;

Тест на продукта преди покупка

×

Тест на продукта преди покупка

Въможност за връщане и замяна

Купувачът има право да тества продукт от каталога на компанията преди да го закупи. Тестването включва проба на дрехи и мото екипировка – каски, ръкавици, ботуши, якета, панталони, блузи, протектори и др.

Всеки продукт е с опцията “преглед и тест”. и може обстойно да прегледа и изтества преди да се заплати за него.

Връщането или замяната на продуктите става в 14 дневен срок, като продукта не трябва да е използван и да не са отстранявани етикетите по него.

Консултация с наш сътрудник

×

Консултация с наш сътрудник

Подаръци

×

Подаръци

За лоялни клиенти

 

 

 

 

×

Доставки и плащане

Как да поръчам?

Доставката на закупения продукт се осъществява посредством куриерска фирма – Еконт Експрес. Клиентът трябва да посочи адрес на офис на куриерската фирма, където желае да му бъде доставен продуктът, или домашен / служебен адрес.

- Времето за доставка е от 1 до 3 работни дни след получаването и.

- Безплатна доставка на продукти на стойност над 150лв.

 

Плащането на закупен продукт от каталога на компанията може да бъде извършено по няколко начина:

- Плащане чрез наложен платеж – купувачът заплаща сумата на куриер при доставен продукт;

- Плащане по банков път – в този случай срокът за доставяне на продукта започва да тече, след като купувачът изпрати нужната сума в банковата сметка на продавача;

 

Тест на продукта преди покупка

×

Тест на продукта преди покупка

Въможност за връщане и замяна

Купувачът има право да тества продукт от каталога на компанията преди да го закупи. Тестването включва проба на дрехи и мото екипировка – каски, ръкавици, ботуши, якета, панталони, блузи, протектори и др.

Всеки продукт е с опцията “преглед и тест”. и може обстойно да прегледа и изтества преди да се заплати за него.

Връщането или замяната на продуктите става в 14 дневен срок, като продукта не трябва да е използван и да не са отстранявани етикетите по него.

Консултация с наш сътрудник

×

Консултация с наш сътрудник

×